Waardering van Respect - wonen, zorg, welzijn, locatie Quintus - Den Haag op 12 januari 2021

• Dementie

Vanaf het moment dat mijn man binnen kwam was er een warm Welkom met bloemen en koffie met wat lekkers. Hij voelde zich gelijk thuis en kreeg een mooie ruime kamer met badkamer. De verpleging en alle andere medewerkers zijn vriendelijk en zorgzaam en altijd aanspreekbaar .De activiteiten medewerksters en de huiskamer medewerksters zorgen voor de leuke en heerlijke momenten op de dag. Ook voor de Mantelzorgers is er veel aandacht ze worden niet vergeten. De laatste 3 maanden was mijn man erg ziek, ze deden er alles aan om het hem en mij zo comfortabel mogelijk te maken, Prima ! Elke dag was zijn bed schoon en mijn man ook. Wij hebben bewondering voor iedereen hoe ze mijn man en onze dochter en mij hebben bijgestaan en begeleid tot het afscheid van onze grote liefde ! Mijn dochter en ik willen dan ook onze dank uitspreken aan iedereen die het lijden hebben verzacht van mijn man en vader. Voor iedereen bij Quintus hebben wij dan ook diep Respect en nogmaals onze dank voor de goede zorgen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Respect - wonen, zorg, welzijn, locatie Quintus? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.