Waardering van Riederborgh Wonen - Ridderkerk op 19 december 2016 interview

8.5

Als ik vragen heb kan ik altijd terecht bij de EVV-er van mijn schoonmoeder, of dat nu per e-mail of per telefoon is er komt altijd antwoord. Er wordt niks verandert in het zorgplan zonder overleg. Als er medisch wat aan de hand is dan neemt de verpleeghuisarts contact met mij op. Dat vind ik fijn zodat we in goed overleg beslissingen nemen over de behandeling of medicijnen. Er is een verschil in de omgang met mijn schoonmoeder tussen de huiskamer medewerkers en de verplegend personeel. Het verplegend personeel gaan op een andere, in mijn ogen, een betere manier met mijn schoonmoeder om. Mijn schoonmoeder heeft een eigen kamer maar moet de badkamer delen met een andere bewoner. Mijn schoonmoeder vindt dat niet altijd even prettig. Er worden veel activiteiten aangeboden. Wij de kinderen vinden het fijn dat ze verzorgd is en dat er op haar gelet wordt zodat er geen gekke dingen gebeuren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Riederborgh Wonen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.