Waardering van Riederborgh Wonen - Ridderkerk op 14 juni 2018 interview

8.2

De accommodatie staat op een mooie plek. Het is schoon en goed bereikbaar. Ik vind het hier gewoon heel goed. Alle voorzieningen zijn aanwezig om het leven aangenaam te maken. Als ik iets wil weten of wil afspreken, dan staan de verzorgenden mij bij. Het maakt niet uit waarover ik ze benader, ze staan altijd paraat. Ik heb inzicht in de zorg voor mijn moeder. Ik kan namelijk kijken in het online dossier. Ik zie aan mijn moeder dat ze goed wordt verzorgd. De verzorgenden verzorgen haar wond ook heel goed. Ze hebben volgens mij wel steeds minder tijd. Als ik op bezoek kom bij mijn moeder, dan zie ik haar de hele dag aan de tafel zitten. Er is volgens mij geen personeel om spelletjes met haar te spelen. Ik mis de persoonlijke aandacht.

Bent u of werkt u voor Riederborgh Wonen? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.