Waardering van Riederborgh Wonen - Ridderkerk op 21 december 2016 interview

8.3

De dokter gaat erg van haar eigen standpunt uit. Ik vind dat zij niet altijd luistert naar de wensen van de familie. Mijn man zit hier nu twee jaar en ik kom hier heel vaak langs. Ik merk dat er weleens dingen vergeten worden, betreft de verzorging. Er was een periode dat er te weinig deskundig personeel rondliep, maar dat is nu wel verbeterd en daar ben ik blij mee. De verzorgers luisteren naar mij als ik dingen aangeef, die verbeterd kunnen worden en ze doen daar ook wat mee. Ik merk aan mijn man dat de verzorgers goed en liefdevol met hem omgaan. De verpleging heeft het wel erg druk en hebben geen tijd om even een woordje met mijn man te wisselen. Ze moeten veel rapporteren en ik vind dat ze daar teveel tijd aan moeten besteden. Het huis is verder prima. Ik hoor weleens verhalen over andere zorginstellingen, maar ik denk dat de Riederborgh er met kop bovenuit steekt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Riederborgh Wonen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.