Riederborgh Wonen

Boksdoornstraat 2 2982 BC Ridderkerk
Deze locatie is onderdeel van Riederborgh

Waardering van Riederborgh Wonen - Ridderkerk op 2 december 2019 Interview

De medewerkers besteden veel tijd en aandacht aan mijn zus. Het is lastig om met haar te communiceren, maar ze besteden daar zeker aandacht aan. Mijn zus wordt 's morgens opgehaald en dan gaat ze beneden koffie drinken. Ook eet ze twee keer beneden in het restaurant. Ze wordt ook opgehaald voor activiteiten, zoals spelletjes. Als er maar wat te doen is, dan is ze er bij. Ze vindt een hoop dingen erg leuk. Ze begeleiden haar ook goed bij het eten, als er bijvoorbeeld wat gesneden moet worden, dan doen ze dat voor haar. Mijn zus moet soms vrij lang wachten als ze belt voor het toilet. De medewerkers hebben het zo druk. Er is een personeelstekort merk ik. Er wordt geregeld aan mij of aan andere mensen gevraagd of we haar boterham willen smeren. Er zijn gewoon te weinig medewerkers. Ze zorgen goed voor mijn zus. Als ik wat wil weten, dan zoek ik ze op of ik druk op de bel. Als het niet uitkomt, dan geven ze dat aan. Ze heeft een eigen kamer met douche en toilet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Riederborgh Wonen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.