Riederborgh Wonen

Boksdoornstraat 2 2982 BC Ridderkerk
Deze locatie is onderdeel van Riederborgh

Waardering van Riederborgh Wonen - Ridderkerk op 28 november 2019 Interview

Er is regelmatig overleg met de verantwoordelijke. Ze proberen iets te doen met wat volgens ons beter kan. Mijn moeder heeft het hier heel erg naar haar zin. Het verplegend personeel doet zijn best, is goed, lief en behulpzaam en vraagt hoe het gaat. Mijn moeder wordt snel geholpen als ze naar het toilet moet. Bij sommige medewerkers mis ik dat wat. Ook bij de huiskamerassistenten zie ik verschillen. Sommige zijn na de overdracht snel weg, andere blijven nog even. Ingang, hal, restaurant, liften, gangen en kamer zijn netjes en schoon. De toiletten en douches zijn op de gang. Er zijn twee toiletten voor zeven bewoners. Als die goed schoon zijn heb ik daar geen moeite mee. De zusters maken in het weekend schoon, omdat er dan geen schoonmaakploeg komt. Ik vind dat de zusters te veel extra taken hebben. Dat vind ik zonde van de tijd, die beter aan de mensen besteed kan worden. Er zijn activiteiten, zoals een band die oude liedjes komt spelen, bingo, muziek, filmmiddagen en knutselen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Riederborgh Wonen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.