Riederborgh Wonen

Boksdoornstraat 2 2982 BC Ridderkerk
Deze locatie is onderdeel van Riederborgh

Waardering van Riederborgh Wonen - Ridderkerk op 28 november 2019 Interview

Ik merk dat de communicatie niet altijd even lekker loopt. Ik heb zussen en de medewerkers geven soms informatie aan ze, terwijl ze dat aan mij als contactpersoon moeten doen. Mijn zussen moeten dat weer aan mij doorgeven. Ik vind dat lastig. Ik ben aanspreekpunt en het is handiger dat ze dan de informatie aan mij te geven. Ik vind het soms lang duren voordat ik een antwoord krijg. Soms moet ik het nogmaals vragen. Het is een huis met een christelijke achtergrond en dat vind mijn moeder heel prettig. Er wordt uit de bijbel gelezen, gebeden en er komt een dominee. Dat is heel belangrijk voor haar. Er wordt mooie muziek gedraaid. Als er wat met haar is, dan letten ze extra op haar. Ze meten meteen haar bloeddruk op en haar temperatuur. Ze ziet er verzorgd uit en dat vind mijn moeder heel erg belangrijk. De medewerkers zoeken bijpassende sieraden bij haar outfit. Ik vind dat erg goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Riederborgh Wonen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.