Waardering van Riederborgh Wonen - Ridderkerk op 9 januari 2017 interview

8.7

Ik vind dat alles eigenlijk goed loopt, ik ben hartstikke tevreden met het huis. De contacten en de verzorging gaan goed, maar de regelgeving vind ik af en toe erg streng. Op de afdeling waar mijn moeder verblijft mag de laatste jaar de tv niet aan op de zondag, terwijl er verschillende gezindtes zijn in deze accommodatie. De regels worden daarin opgelegd je hebt geen eigen keuze meer zodat de bewoners in hun eigen kamer tv moeten kijken. Er wordt respectvol, liefdevol en met aandacht omgegaan met de bewoners, dit vindt ik de juiste manier van doen. Er is een elektronisch zorgdossier met een toegewezen code, daarin kan ik de rapportage volgen van mijn moeder. Ik vind dit goed geregeld en vind dit een handig systeem. Als ik vragen heb krijg ik daar goed antwoord op en als dat niet direct mogelijk is komen de verzorgers daar later op terug. Mijn moeder heeft een mooie kamer met een ingebouwde kast maar dat is wel wat klein. De gezamenlijke badkamer is goed en is meestal wel schoon. Zodra het niet schoon zou zijn is kan ik dat doorgeven, dan wordt er gewoon actie ondernomen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Riederborgh Wonen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.