Riederborgh Wonen

Boksdoornstraat 2 2982 BC Ridderkerk
Deze locatie is onderdeel van Riederborgh

Waardering van Riederborgh Wonen - Ridderkerk op 29 november 2019 Interview

Ik vind de zorg voor mijn tante geweldig. Ik vind het wel jammer dat de medewerkers eigenlijk allemaal parttimers zijn. Daardoor zijn er veel personele wisselingen. Ik vraag wel eens wat aan een medewerker, maar naar mijn idee wordt het niet goed doorgegeven. Het komt voor dat ik aan vier verschillende medewerkers een vraag stel, maar geen reactie daarop krijg of men weet er niets van. Mijn tante verbleef aanvankelijk op een open afdeling. Daar lag ze veel op bed. Ze is inmiddels overgeplaatst naar een gesloten afdeling. Ik merk dat dat haar goed doet. De medewerkers kunnen haar hier meer tijd en aandacht geven. Ze wordt gestimuleerd om aan activiteiten deel te nemen. Ik vind de aankleding van het gebouw en in het bijzonder de huiskamer erg netjes en gezellig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Riederborgh Wonen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.