Riederborgh Wonen

Boksdoornstraat 2 2982 BC Ridderkerk
Deze locatie is onderdeel van Riederborgh

Waardering van Riederborgh Wonen - Ridderkerk op 29 juni 2018 Interview

Ik vind het zeer belangrijk dat mijn moeder respectvol wordt behandeld en dat is hier het geval. De medewerkers gaan op een liefdevolle manier met mijn moeder om. Mijn moeder heeft het hier heel goed naar haar zin en is altijd blij en tevreden. Dat maakt dat zij zeker nog een kwaliteit van leven heeft. Ik word zeker gezien en gehoord en ik kan bij iedereen mijn verhaal kwijt. De accommodatie ligt lekker in het groen en vlakbij mijn huis. In de huiskamer hangt er altijd een gezellige sfeer. De ontmoetingszaal is het ook erg leuk. Daar wordt samen koffie gedronken en er is een kerkdienst. Met Koningsdag wordt er op een groot scherm naar de televisie gekeken. Mijn moeder heeft een mooie kamer, maar ze zit er nooit. De badkamer wordt gedeeld met andere bewoners. Het eten wordt aangeleverd vanuit de keuken en ik hoor van de bewoners dat dit lekker is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Riederborgh Wonen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.