Riederborgh Wonen

Boksdoornstraat 2 2982 BC Ridderkerk
Deze locatie is onderdeel van Riederborgh

Waardering van Riederborgh Wonen - Ridderkerk op 3 december 2019 Interview

Mijn moeder woont in een veilige omgeving, waarin ze zich prettig voelt. De christelijke identiteit past bij haar. De medewerkers zorgen dat ze voldoende drinkt zonder dit op te dringen. Dat vind ik belangrijk. Ze hebben voldoende kennis over dementie en proberen zich in haar situatie in te leven. Mijn moeder kan soms terugvallen in haar oude dialect, maar aan de hand van het levensboek proberen ze haar verhaal helder te krijgen. Dat is heel knap. Een aantal jaar geleden is de instelling herbouwd. De voorzieningen zijn prima. Haar kamer is groot genoeg, de lichtinval is goed en de automatische zonwering zorgt voor een aangename temperatuur. Voor de activiteiten gaan de bewoners naar beneden. Op de afdeling mis ik activiteiten, zoals spelletjes. Mijn moeder loopt graag buiten. Dat kan alleen met familie of een vrijwilliger. Er is geen afgesloten gedeelte waar ze buiten kan lopen. Dat vind ik jammer. Ik zou graag een patio willen. De instelling heeft een duofiets die we kunnen bespreken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Riederborgh Wonen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.