RijnWaal Zorggroep, locatie Sancta Maria

Verpleeghuiszorg

uit 54 waarderingen

Informatie over

Waardering van RijnWaal Zorggroep, locatie Sancta Maria - Huissen op 17 juni 2022

Dit is het verhaal zoals ons moeder het beleeft heeft Moeders kwam in november 2015 in sancta wonen ze heeft 3 verhuizingen meegemaakt maar de laatste was het beste qua wonen mooie ruime kamer slaapkamer ruime douche helaas was het eten in het laatste gebouw niet altijd even goed maar werd later aanzienlijk beter ,Het verzorgende personeel had je toppers en wat mindere ons moeder die had erg moeite met de jonge verzorgende ze zei altijd die moeten ze beter leren omgaan met ouderen op het laatst waren er 2 jongere die het super gedaan hebben toen ons moeder op sterven lag daarna de nazorg was erg goed goed eindgesprek gehad 6 weken daarna evaluatie als mensen zouden vragen is Sancta Maria aan te raden zeggen wij ja ons moeder is overleden op 02-04-2022 Vriendelijke groet .

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor RijnWaal Zorggroep, locatie Sancta Maria? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.