RijnWaal Zorggroep, locatie Sint Jozef Gendt

Kloosterplein 4 6691 CX Gendt
Deze locatie is onderdeel van RijnWaal Zorggroep

Waardering van RijnWaal Zorggroep, locatie Sint Jozef Gendt - Gendt op 12 december 2016 Interview

Overige aandoeningen

Als ik bel komen ze gelijk, en ook met de afspraken betreffende de dagelijkse verzorging heb ik geen klagen. Krijg iedere dag op tijd mijn medicijnen, en heb een tijdje goede fysiotherapie gehad. Het personeel doet het goed genoeg, ze zijn vriendelijk, heb hier nog nooit iemand kwaad gezien. Ze staan ook open voor vragen, en zijn niet te beroerd om dingetjes voor je te doen die ze eigenlijk niet hoeven te doen. Ik vind ook dat ik hier mooi woon, ruim, leuk ingericht, behaaglijk qua temperatuur, er wordt goed schoongemaakt. Het eten is ook goed, daar heb ik ook niets over aan te merken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor RijnWaal Zorggroep, locatie Sint Jozef Gendt? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.