RijnWaal Zorggroep, locatie Sint Jozef Gendt

Kloosterplein 4 6691 CX Gendt
Deze locatie is onderdeel van RijnWaal Zorggroep

Waardering van RijnWaal Zorggroep, locatie Sint Jozef Gendt - Gendt op 12 december 2016 Interview

Overige aandoeningen

Bij de dagelijkse hulp die ik krijg wordt altijd goed volgens afspraak gewerkt. Ik heb nooit het gevoel dat ik lang moet wachten, zelfs niet als ik 's nachts om hulp moet bellen. De medische behandeling is goed, geen klagen over. Ook niet over de hulp met de elastische kousen, dat doen ze heel vakkundig. Het personeel is heel erg goed, ze zijn heel vriendelijk. Wel merk je als er stagiaires of nieuwelingen komen dat die er dan nog in moeten komen. Er wordt ook goed naar me geluisterd, en ze proberen me ook dingen uit handen te nemen die ik zelf wil doen maar eigenlijk niet meer kan. Mijn woning is prima, ziet er heel goed uit en wordt goed verzorgd. Ze doen er ook alles aan om het de mensen goed naar de zin te maken. Er is alle dagen voor iedereen wat te doen, daar doen ze veel moeite voor. Het eten is prima. Ik heb geen klachten over dit huis, het is hier prima wonen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor RijnWaal Zorggroep, locatie Sint Jozef Gendt? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.