RijnWaal Zorggroep, locatie Sint Jozef Gendt

Kloosterplein 4 6691 CX Gendt
Deze locatie is onderdeel van RijnWaal Zorggroep

Waardering van RijnWaal Zorggroep, locatie Sint Jozef Gendt - Gendt op 12 december 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik heb hier hele goede aard. Alles is bespreekbaar. Ik hoef maar te bellen en ze staan er. Ze luisteren uitstekend naar me. Als ik ergens mee zit kan ik dat aan geven en daar wordt dan een oplossing voor gezocht. Iedere maand krijgen we een boekje dat heet "op de hoogte". Daar staat alle informatie in wat we nodig hebben en ook alle activiteiten, zoals bijvoorbeeld gym, koekjes bakken, sjoelen en handwerken. Genoeg te doen hier. We eten in de middag warm. Dat eten is geweldig. Het smaakt lekker, de bediening is goed en er is genoeg keuze. Ook is het er heel erg gezellig ingericht. Heel huiselijk. In de avond is er een broodmaaltijd. Iedere week wordt mijn kamer netjes schoongemaakt. Ik ben hier helemaal op mijn plaats.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor RijnWaal Zorggroep, locatie Sint Jozef Gendt? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.