RijnWaal Zorggroep, locatie Sint Jozef Gendt

Kloosterplein 4 6691 CX Gendt
Deze locatie is onderdeel van RijnWaal Zorggroep

Waardering van RijnWaal Zorggroep, locatie Sint Jozef Gendt - Gendt op 12 december 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ze komen alles na wat ze afspreken. Ook de verzorging is hier uitstekend. Ik ben hier geen nummer, maar een mens. Ze houden echt rekening met hoe je de verzorging graag zou willen. Niet alleen verzorgen ze me goed, maar ze zijn ook nog eens heel vriendelijk. Ik had niet beter kunnen treffen. In mijn kamer kan ik goed met mijn rollator uit de voeten. Doordat er geen dorpel is naar de badkamer kan ik daar ook heel gemakkelijk naar binnen. Ik eet samen met de andere bewoners en dat is heel fijn. Het eten is lekker van smaak en er is genoeg keuze.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor RijnWaal Zorggroep, locatie Sint Jozef Gendt? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.