RijnWaal Zorggroep, locatie Sint Jozef Lent

Lentse Schoolstraat 29 6663 CP Lent
Deze locatie is onderdeel van RijnWaal Zorggroep

Waardering van RijnWaal Zorggroep, locatie Sint Jozef Lent - Lent op 6 februari 2017 Interview

Overige aandoeningen

Ik hoef nooit op iemand te wachten, alles loopt hier op rolletjes. Ik heb plezier in de mensen, ze zijn vriendelijk en behulpzaam, ze komen gauw langs om me met bepaalde dingen te helpen. Ze kennen me allemaal persoonlijk. Het appartement is goed en ruim, maar ik mis een balkonnetje of terrasje. Ik heb hier wel een prachtig uitzicht. Het eten is prima, we zitten altijd aan dezelfde tafel met dezelfde mensen en dat vind ik erg prettig. Er wordt ook redelijk veel georganiseerd voor de bewoners.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor RijnWaal Zorggroep, locatie Sint Jozef Lent? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.