Waardering van Rivas Zorggroep Verpleeghuis De Alblashof - Alblasserdam op 17 mei 2010

5.8

De betrokkenheid van de medewerkers, voor zover ik kan bepalen in het uurtje dat ik er eens in de maand ben, vind ik goed. Ik vind echter dat ze niet zoveel heen en weer moeten sjouwen met de mensen. Bijvoorbeeld als op een tweepersoonskamer een bewoner stervende is, dat dan de andere bewoner ‘het veld moet ruimen’ terwijl er geen goede vervanging is. Dit is heel verwarrend voor zo'n bewoner. Een bewoner in een verpleegtehuis is gebaad bij zekerheid en veiligheid voor wat betreft zijn woonomgeving.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rivas Zorggroep Verpleeghuis De Alblashof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.