Rivas Zorggroep Verpleeghuis Het Gasthuis

Banneweg 61 4204 AA Gorinchem
Deze locatie is onderdeel van Rivas Zorggroep Verpleeghuis en Woonzorgcentrum

Waardering van Rivas Zorggroep Verpleeghuis Het Gasthuis - Gorinchem op 3 februari 2017

Hiermede willen wij graag onze mening geven over Het Gasthuis afd.Leypoort.Tijdens het verblijf van mijn Vader en Schoonvader van 23-12-2016 t/m 25-01-2017.Alle lof en complimenten voor het professionele personeel,welke ondanks de hoge werkdruk,waarbij altijd,de patient met de meeste en soms vaak intensieve zorg en toewijding wordt behandeld.Ook met aandacht voor de vragen en antwoorden van/voor de familie.Ook alle complimenten en dank voor de Specialist Ouderengeneeskunde Mw Laura Joosen,welke ook zeer betrokken was tijdens het verblijf,van mijn Vader en Schoonvader.Zelfs voor de zorg en aandacht voor de familie,na het overlijden van mijn Vader en Schoonvader.Bedankt voor alles.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Rivas Zorggroep Verpleeghuis Het Gasthuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.