Waardering van R.K. Zorgcentrum Roomburgh - Leiden op 3 november 2020

8.8
  • Dementie

De gehele zorg en verzorging inclusief communicatie is uitstekend bij Roomburg. Wij als mantelzorgers zijn uitermate tevreden over de wijze waarop mijn moeder is verzorgd. Er is ons inziens 1 verbeterpuntje. Gedurende de hele periode dat mijn moeder in Roomburg is verzorgd, hebben wij vastgesteld dat in de vakantie periodes de kwaliteit van de zorg iets minder was en wij als mantelzorgers extra attent moesten zijn. Opvallend dat het alle jaren van haar verblijf daar in die periode zich voordeed.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis R.K. Zorgcentrum Roomburgh - Leiden

Bedankt voor uw mooie cijfers! Erg fijn om te horen dat u de zorg en communicatie zo waardeert.

Wat betreft de vakanties: wij proberen de vakanties van de medewerkers zo goed mogelijk te spreiden en ruim op tijd vakantiekrachten te werven zodat zij goed ingewerkt zijn in de vakantieperiode. Helaas constateert u dat de kwaliteit van zorg toch minder was gedurende deze periodes. Wij zullen hier komende zomer extra aandacht aan besteden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor R.K. Zorgcentrum Roomburgh? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.