Waardering van R.K. Zorgcentrum Roomburgh - Leiden op 27 november 2020 De inzender van deze waardering is geverifieerd

6.8
  • Dementie

Het meest tevreden ben ik over de persoonlijke begeleider van mijn vader. De zorgmedewerkers komen afspraken meestal goed na en zijn beleefd. Ook proberen ze aan te sluiten op wat hij nodig heeft. 1x per week komt er een vrijwilliger om met hem te wandelen. Afspraken met de technische dienst worden niet nagekomen en de intake is helemaal verkeerd gegaan. De ontvangst was allesbehalve hartelijk. De kamer was niet in orde en er was geen warme maaltijd voor hen ingepland. De bereikbaarheid na 18 uur is niet goed. De omgeving is prettig en de voorzieningen zijn goed. Mijn vader heeft een kleine kamer van 3x2,5m die eigenlijk niet geschikt is voor permanente bewoning, zonder toilet/douche. Kamer wordt niet goed schoongemaakt. Veranderingen in zorg zouden eerst met mijn moeder of iemand van de familie moeten worden besproken, dat gebeurt niet. Het zou helpen als nieuwe bewoners van tevoren informatie thuis krijgen. Wellicht kan er een intakemap worden gemaakt met informatie en een checklist.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor R.K. Zorgcentrum Roomburgh? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.