Waardering van R.K. Zorgcentrum Roomburgh - Leiden op 27 september 2020

• Dementie

Ik ben zeer tevreden over Roomburgh, het is een prettig zorgcentrum. De medewerkers zijn lief, meedenkend en staan open voor ideeën. De slaapkamers zijn niet groot, maar je kunt er een gezellig eigen verblijf creëren daarnaast zijn er op afdeling 1, 2 en 3 twee huiskamers. Hier nuttigen de bewoners samen de maaltijden. Mijn vader heeft hier ongeveer 1 ½ heeft gewoond en is helaas 2 weken geleden overleden. In de coronaperiode heeft het personeel veel gedaan om het de bewoners zo fijn mogelijk te maken en familie hierin te betrekken. Er waren mogelijkheden tot bezoek. Ik wil mij de komende week aanmelden om als vrijwilliger te gaan werken.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis R.K. Zorgcentrum Roomburgh - Leiden

Bedankt voor uw mooie waardering! Fijn om te horen dat u goede ervaringen heeft met ons zorgcentrum en in het bijzonder met het team Kleinschalig Wonen. We hopen dat u binnenkort als vrijwilliger te mogen ontvangen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor R.K. Zorgcentrum Roomburgh? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.