Waardering van R.K. Zorgcentrum Roomburgh - Leiden op 8 mei 2018

8.5

,Ik heb de zorg voor mijn geestelijk gehandicapte en licht dementerende zus. Zij woont al 23 jaar in Roomburgh, eerst met ouders in een aanleunwoning en sinds het overlijden van moeder in 1997 in het tehuis.. Eerst met vader, in aparte verblijven. Sinds januari 2016 verblijft ze op een KSW afdeling, in een groep met totaal 8 personen. Zij heeft het erg naar haar zin. De contacten met het verzorgend personeel zijn zeer goed. Zij doen wat mogelijk is met naar onze mening onvoldoende personeel. Helaas is er slechts 1 uitgebreide douchebeurt per week mogelijk. De voorzieningen, zoals restaurant, kapsalon en kleine winkel zijn goed. Ook de "uitjes", eens per kwartaal, worden zeer gewaardeerd en het aantal is voldoende voor mensen met deze aandoening. Ook de overige aangeboden activiteiten zijn voldoende en mijn zus neemt daar graag aan deel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor R.K. Zorgcentrum Roomburgh? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.