De Hoevenakkers, een huis van Oktober

De Hoevenakkers 1 A 5581 AV Waalre
040-2064800
Deze locatie is onderdeel van Oktober

Waardering van De Hoevenakkers, een huis van Oktober - Waalre op 10 november 2017 Interview

De verzorgenden zijn heel alert. Ze zijn ook heel sociaal. Ze houden erg rekening met mijn schoonvader. Hij krijgt genoeg ruimte om zijn eigen dingen te doen. Als ik een vraag heb wordt er direct op gereageerd en naar gehandeld. Het is een oud gebouw. Dat is op zich geen probleem, de moderne voorzieningen zijn er wel. Er is van alles om de mensen bezig te houden. In de avond moet je aanbellen om binnen te komen. Dat vind ik een minpunt. Het zou, ook voor het personeel, praktischer zijn als we met een code naar binnen zouden kunnen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Hoevenakkers, een huis van Oktober? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.