Waardering van De Hoevenakkers, een huis van Oktober - Waalre op 10 november 2017 interview

5.3

Het was eerst een bejaardentehuis en nu is het een zorginstelling, maar ik vind dat het daar niet op ingesteld is. Er is veel te weinig personeel vind ik. Ik vind de medewerkers wel aardig en hartelijk, maar ze zijn niet allemaal goed geschoold vind ik. Het schoonmaken van de kamers mag maar tien minuten per week duren en dat vind ik veel te weinig. Er zijn weinig activiteiten en dat vind ik jammer. Er wordt te weinig met de bewoners gedaan vind ik. Ik vind de kamer van mijn moeder wel mooi en netjes. Het ligt allemaal niet aan de instelling, want zij doen alles wat ze kunnen. Het gebouw is erg oud van binnen en van buiten. Bij binnenkomst hangt er een nare lucht. De huiskamer heeft niet echt een gezellige sfeer vind ik. Het enigste voordeel vind ik dat het dichtbij is. De bereikbaarheid van de instelling vind ik erg slecht, het is moeilijk om iemand telefonisch te pakken te krijgen vind ik.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis De Hoevenakkers, een huis van Oktober - Waalre

Wij hechten veel waarde aan de mening van onze cliënten en hun familie. Wij stellen uw reactie dan ook erg op prijs en gaan hierover graag in gesprek met u. Helaas is het niet mogelijk om via de website rechtstreeks in contact te komen met u.

Ik zou het erg waarderen als u contact wilt opnemen met mij. U kunt een e-mail sturen naar Rianne van Kaathoven (r.v.kaathoven@rszk.nl), teammanager op RSZK De Hoevenakkers, of telefonisch contact opnemen via 06-10262574.

In afwachting van uw antwoord.
Met vriendelijke groet, RSZK ZorgProfessionals.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Hoevenakkers, een huis van Oktober? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.