Waardering van De Hoevenakkers, een huis van Oktober - Waalre op 4 november 2017 interview

7.5

Mijn moeder is nog redelijk zelfstandig. Zij maakt zelf haar afspraken en dat gaat goed. Ze heeft alleen hulp nodig bij de steunkousen en dat verloopt goed. Mocht er iets zijn met mijn moeder, dan word ik op de hoogte gesteld. Over algemeen gaan de medewerkers goed met mijn moeder om. Er zijn er een of twee bij waar ze geen klik mee heeft. Ik vind de medewerkers amicaal, maar ze spreken mijn moeder wel aan bij haar achternaam. Dat vind ik ergens niet nodig, maar dat is de regel. Mijn moeder kan haar eigen gang hier gaan en ze is tevreden over de zorg. Als ik iets vraag, dan gebeurd dat ook. Alleen de waterkraan in het keukentje hangt op zijn kop. Daar heb ik wat van gezegd, maar daar is nog steeds niets aan gedaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Hoevenakkers, een huis van Oktober? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.