Waardering van Floriaan, een huis van Oktober - Bladel op 19 november 2020 interview

8.8
  • Dementie

Als je belde voor iets dan kreeg je alle medewerking en er wordt ook meegedacht. De verpleging is perfect mijn vader werd tot in de puntjes verzorgd, geschoren, nagels geknipt en ook de kleding werd goed bijgehouden. De verzorgenden hebben een hart van goud! Een luisterend oor en erg betrokken, niets dan lof! Mijn vader genoot erg van de wandelingetjes, de muziek en gesprekken over vroeger, hij was ook een snoeperd en genoot van heel veel dingen. De verzorging was heel meelevend en draagt geweldig bij aan het leven in Floriaan. Mijn vader heeft genoten van de tijd die hij er doorbracht. De accommodatie is oud en minder geschikt voor mensen met dementie, er is geen ruimte voor het maken van rondjes en teveel geluiden van buitenaf, wat erg veel onrust met zich meebracht en de cliënten overal tegen aan liepen met alle gevolgen van dien. De verzorging krijgt van mij een 10 maar de accommodatie een onvoldoende. Op 3 november 2020 is mijn vader op 91 jarige leeftijd overleden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Floriaan, een huis van Oktober? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.