Waardering van Floriaan, een huis van Oktober - Bladel op 8 juli 2016 interview

7.7

De dingen die afspreek, houden ze zich goed aan. Er wordt echt rekening met mijn vader gehouden en hij is hier echt op zijn plaats. Ze staan altijd open voor opmerkingen of vragen en er wordt echt wel rekening mee gehouden. De kamers zijn schoon en netjes. Het is heel toegankelijk. Mijn vader kan overal naar toe wat voor hem mogelijk is. De huiskamer zou groter mogen, daar zitten ze met rolstoelen opgepropt als iedereen komt eten. Dan is het passen en meten. De informatie vind ik perfect. Ze geven alles duidelijk door en als er iets georganiseerd wordt, worden familieleden daarin betrokken zover als dat mogelijk is. De mensen gaan 1 keer per week onder de douche, dat zou wel vaker mogen vind ik. De verplegers hebben er geen tijd voor. Omdat de bewoners altijd in een rolstoel zitten, ga je ze op een gegeven moment ruiken. Voor de rest geven ze de zorg goed. Er wordt veel voor de bewoners georganiseerd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Floriaan, een huis van Oktober? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.