Waardering van Floriaan, een huis van Oktober - Bladel op 2 januari 2018 interview

6.5

De medewerkers gaan heel goed met mijn vrouw om. Aan de kleding te zien wordt er op tijd schone kleding aangetrokken. Mijn vrouw kan zich niet meer goed uitdrukken. Als er iets is dan moeten de verzorgenden ook maar gissen wat er aan de hand is. Er is ook veel wisselend personeel. Er wordt niet heel veel met mijn vrouw gepraat. Rond etenstijd zijn er wel meer mensen aanwezig. Mijn vrouw houdt van gezelligheid en mensen om haar heen. In de huiskamer wordt volgens mij veel geslapen. Er wordt ook geen therapie voor de hand van mijn vrouw gegeven. Dat zou ik wel graag willen. De uiterlijke verzorging laat te wensen over. Mijn dochter doet dat vaak zelf. Ik vind dat er niet goed naar mij geluisterd wordt. Ik weet ook niet wat er met mijn vragen wordt gedaan. Ik heb het idee dat het personeel niet goed met elkaar communiceert. Mijn vrouw heeft een eigen kamer. Daar is ze hoofdzakelijk om te slapen. In de middag rust ze daar ook. De gang naar de lift vind ik erg lang. Als ik aankom bij mijn vrouw ben ik al moe. Ik vind de prijzen in het restaurant wel wat hoog. Het menu vind ik niet afwisselend. Er is daar verder ook niet veel te doen. Ik vind het vreemd dat ik een rekening voor drinkgeld heb ontvangen. Dat kan niet eens automatische geïncasseerd worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Floriaan, een huis van Oktober? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.