Waardering van Floriaan, een huis van Oktober - Bladel op 11 november 2017 interview

7.5

De verpleging doet erg zijn best binnen de gegeven mogelijkheden het goed te doen, maar het kan helaas niet altijd. Ik ben tevreden over wat ze kunnen. Mijn bezwaar is dat ik zie dat er teveel hoog opgeleid en administratief personeel rond loopt en te weinig verplegers. Ik zie dat de cliënten in de huiskamer zitten en dat daar niet veel mee gedaan wordt. Er worden wel activiteiten georganiseerd, maar er is geen personeel om deze mensen daar naar toe te brengen. Mijn moeder heeft het grote voordeel veel bezoek te krijgen. Daardoor komt ze veel buiten. De kamers zijn redelijk klein. De badkamer moet gedeeld worden met een medebewoner. Mijn moeder heeft er erg aan moeten wennen de badkamer te moeten delen met een manlijke medebewoner. Dat vond ze niet prettig. De instelling staat goed bekend, want er zijn veel vrijwilligers die erg hun best doen om het de mensen toch naar hun zin te maken. Wij worden heel goed op de hoogte gehouden over het Zorg Leef Plan. Ieder half jaar hebben we daar een gesprek over. Als er tussendoor iets is, kunnen we daar altijd vragen over stellen. Via het familienet is het communiceren erg eenvoudig geworden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Floriaan, een huis van Oktober? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.