Waardering van Floriaan, een huis van Oktober - Bladel op 6 november 2017 interview

7.3

Het betreft een wat verouderd gebouw. Ik vind het jammer dat er niet zoveel aandacht is om de kamer van mijn moeder schoon te maken.Twee keer in de week komt er een kwartier iemand langs om snel door haar kamer te gaan. Ik vind dat te weinig. Mijn moeder moet de badkamer delen met een ander. Mijn moeder is op zeer hoge leeftijd en vindt het niet prettig om dat te moeten doen. Ze mist daarin een stuk privacy. Het is voor mijn moeder heel plezierig wonen. Het personeel is bijzonder vriendelijk en netjes. De verzorging van mijn moeder is heel goed. Het personeel is zeer alert. Ze kunnen helaas niet zoveel tijd vrij maken voor een praatje. Als het even kan, doen ze dat zeker wel. Wij zijn bijzonder tevreden over deze afdeling. De communicatie met het personeel verloopt goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Floriaan, een huis van Oktober? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.