Waardering van Floriaan, een huis van Oktober - Bladel op 20 november 2020 interview

6.7
  • Dementie

Ik ben heel tevreden over het nakomen van gemaakte afspraken. Het verschil in verzorging is erg groot, de ene verzorgster steekt met kop en schouder boven de andere uit. De ene verzorgster besteed ook veel meer tijd aan mijn moeder dan de andere en wat de aandacht en het luisteren betreft is dat hetzelfde verhaal! Mijn moeder heeft dementie en praat heel weinig, zij is heel verdrietig en vaak erg boos, de ene verzorgster probeert haar te kalmeren en de andere verzorgster loopt er aan voorbij, dit heeft natuurlijk ook heel veel met ervaring en tijd te maken! Wat de accommodatie betreft zou ik het heel fijn vinden als de huiskamer iets meer 'huiselijker' gemaakt zou worden en daar bedoel ik mee meer aankleding van vroeger ik denk dat de bewoners zich dan prettiger zouden voelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Floriaan, een huis van Oktober? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.