Floriaan, een huis van Oktober

Wielewaal 10 5531 LJ Bladel
Deze locatie is onderdeel van Oktober

Waardering van Floriaan, een huis van Oktober - Bladel op 23 november 2020 Interview

Delier

Ik kom met de fiets en daar wordt rekening mee gehouden. De vaste krachten zijn geweldig maar de invalkrachten maken veel fouten en vergeten van alles. Mijn man krijgt heel veel aandacht, hij is vaak onrustig en dan zetten zij muziek voor hem op of gaan met hem wandelen. Door Corona heeft mijn man veel ingeleverd en hij gaat hard achteruit. Hij heeft een heel goed contact met de pastorale medewerkster en daar heeft hij fijne gesprekken mee. De accommodatie is goed, kleine kamers en de badkamer wordt door twee mensen gedeeld, wat ik jammer vind. Het restaurant Zevenster is erg goed en daar gaan wij, buiten Corona, vaak naar toe.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Floriaan, een huis van Oktober? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.