Floriaan, een huis van Oktober

Wielewaal 10 5531 LJ Bladel
Deze locatie is onderdeel van Oktober

Waardering van Floriaan, een huis van Oktober - Bladel op 8 november 2017 Interview

Ik mis voornamelijk de communicatie. Alles behoord via de familie te verlopen, maar dat gaat niet altijd goed. Ik heb het idee dat ik van het kastje naar de muur gestuurd wordt. Ik zou het fijn vinden als ik een vaste contactpersoon zou hebben, waar ik met dit soort dingen terecht kan. De activiteiten vind ik een heel vaag gebied, omdat ik niet weet bij wie ik daarvoor terecht kan. De verzorging die mijn moeder krijgt vind ik wel goed. Ze krijgt veel aandacht en ik zie dat het contact tussen de medewerkers en mijn moeder erg goed is. De kamer van mijn moeder ziet er keurig uit, ze heeft haar eigen spulletjes mee kunnen nemen en dat vind ik fijn. Het gebouw ligt in een mooi gebied, dichtbij het centrum en een mooi parkje. Er zijn genoeg wandelmogelijkheden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Floriaan, een huis van Oktober? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.