Waardering van Floriaan, een huis van Oktober - Bladel op 20 november 2020 interview

7.7
  • Dementie

In Floriaan zijn hele lieve verzorgsters, als er tijd voor is gaan zij met mijn schoonmoeder wandelen of winkelen en het is al eens voorgekomen dat zij met een medewerkster naar haar huis is meegegaan. Mijn schoonmoeder vraagt erg veel aandacht en wil het liefst naar buiten maar dat is niet altijd mogelijk. Zij vindt het niet prettig in Floriaan maar de reden daarvoor is dat zij niet de baas kan spelen, zij is gewend de regie in eigen hand te hebben en dat kan nu niet meer! Om aandacht te trekken vertelt zij vaak hele spannende verhalen die onbekend zijn bij de familieleden! Het gebouw is gedateerd maar men is begonnen met een verbouwing dus het kan alleen maar beter worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Floriaan, een huis van Oktober? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.