Waardering van Floriaan, een huis van Oktober - Bladel op 20 november 2020 interview

8.2
  • Lichamelijke beperking

Mijn moeder woont vanaf januari 2020 in Floriaan en alles verliep heel soepel, wij kregen een contactpersoon toegewezen waar mijn moeder een hele goede band mee kreeg. De sfeer is erg goed, de verzorgsters zijn goed op elkaar ingespeeld kortom teamwork. Ondanks de druk is de verzorging van mijn moeder heel goed, en zij is dan ook uitermate tevreden en is helemaal opgebloeid. Ook haar arts en zijn assistente staan voortdurend voor haar klaar. Er vinden veel activiteiten plaats waar mijn moeder erg van geniet. De accommodatie is oud en is niet geïsoleerd wat betekent dat het 's zomers met de zon op de ramen 40 graden kan worden, onleefbaar voor zowel de bewoners als de verpleging. Ik heb toestemming gevraagd voor het plaatsen van een airco op mijn moeders kamer maar dat werd geweigerd, toen heb ik de arts ingeschakeld en omdat mijn moeder een openhartoperatie heeft ondergaan heeft die er werk van gemaakt en kreeg ik toestemming, nu staan op alle kamers een unit! Wij zijn zeer tevreden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Floriaan, een huis van Oktober? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.