Waardering van Floriaan, een huis van Oktober - Bladel op 19 november 2020 interview

7.3
  • Delier

Mijn vader ging twee weken om te revalideren maar er ontstonden allerlei complicaties waardoor hij nog steeds op Floriaan verblijft, het maken van afspraken verloopt zeer goed en keurig op de afgesproken tijd. De verpleging is heel alert en toen het slechter ging met mijn vader zijn zij er direct ingesprongen en gestart met de behandeling van de oorzaak. Het zijn hele leuke mensen die ook de tijd nemen voor een praatje en aandacht voor de cliënt hebben. Het gebouw is verouderd maar wel gezellig, in het restaurant kun je, tegen betaling, mee blijven eten en een kopje koffie drinken, nu even niet vanwege Corona. Kortom mijn vader is, gezien de omstandigheden, tevreden en daar gaat het om.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Floriaan, een huis van Oktober? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.