Waardering van Floriaan, een huis van Oktober - Bladel op 20 november 2020 interview

• Parkinsonisme

Mijn vader zit er pas vanaf mei 2020 maar alles is tot nu toe goed geregeld en er wordt regelmatig met ons overleg gepleegd. Goede verzorging nemen de tijd voor een praatje en een knuffel. Mijn moeder neemt mijn vader geregeld mee naar huis, wat dichtbij ligt en brengt hem later in de middag weer terug, als er zich iets voordoet heeft zij een speciaal telefoonnummer voor hulp. Hij doucht en scheert zich dagelijks nog zelf, speelt spelletjes met de andere cliënten en zingt met de muziek mee. De accommodatie is niet optimaal, kleine kamers een gezamenlijke douche en een ongezellige huiskamer maar de verbouwplannen liggen klaar. Kortom wij zijn zeer tevreden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Floriaan, een huis van Oktober? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.