Waardering van Floriaan, een huis van Oktober - Bladel op 3 november 2017 interview

8.3

Wij zijn tevreden over deze instelling. Mijn opa is zelf ook erg tevreden. Dat vinden wij het allerbelangrijkste. Het gebouw ligt midden in het groen. Dat vinden wij heel prettig. Wij vinden de gangen binnen het gebouw te lang. Ook mijn opa vindt de afstanden binnen het gebouw te lang. Als wij opmerkingen hebben, wordt er onmiddellijk naar geluisterd. Ook wordt er adequaat op gereageerd wanneer dat nodig is. Negen van de tien keer als wij bij hem zijn, zien we dat hij er goed uitziet. Hij geeft ook aan wat hij wil dragen, daar wordt naar geluisterd. Wij zijn ontzettend blij dat hij het naar zijn zin heeft.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Floriaan, een huis van Oktober? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.