Kempenland, een huis van Oktober

Rondweg 25 5531 AJ Bladel
Deze locatie is onderdeel van Oktober

Waardering van Kempenland, een huis van Oktober - Bladel op 2 november 2017 Interview

Afspraken worden goed nagekomen. Zo heb ik twee gesprekken gehad met de EVV ´er. Alles werd goed uitgelegd. De verzorgers doen goed hun best. Sommige verzorgers hebben echt feeling voor hun werk en knuffelen mijn moeder. Andere staan volgens mij wat verder van haar af. De zorg loopt goed. Mijn moeder wordt naar de kerkdiensten gebracht. Ook gaan ze met haar wandelen of ondernemen ze andere activiteiten met haar. Er wordt namelijk heel veel georganiseerd. Naar mij wordt ook goed geluisterd. Als ik iets vraag, dan wordt het meteen geregeld. Ik word overal bij betrokken, zoals bijvoorbeeld bij uitjes. Dat vind ik wel netjes. Het gebouw is heel groot met brede gangen en een grote leefzaal. Ik vind dat heel fijn. Mijn moeder heeft een ruime kamer. De instelling bestaat uit verschillende gebouwen, die op een terrein liggen. Rondom is een mooi park. Ik vind het mooi, dat er natuur is in de omgeving.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kempenland, een huis van Oktober? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.