Kempenland, een huis van Oktober

Rondweg 25 5531 AJ Bladel
Deze locatie is onderdeel van Oktober

Waardering van Kempenland, een huis van Oktober - Bladel op 8 november 2017 Interview

De afspraken gaan goed en de lijntjes zijn kort. Daar ben ik heel tevreden over. Ik vind alleen het contact met de huisarts minder. Die vind ik niet zo makkelijk te bereiken. De medewerkers gaan respectvol en heel lief met mijn moeder om. Ze laten haar in haar waarde en ze benaderen haar op een nette manier. Ze hebben altijd wel tijd voor haar. Als mijn moeder erg verward is, dan maken ze een praatje met haar en ze zorgen er voor dat ze goed de dag door komt. Ik heb onlangs aangegeven of mijn moeder mogelijk een blaasontsteking zou kunnen hebben. Daar werd gelijk op gereageerd en actie op ondernomen. Dat vind ik gewoon goed. Het is een oud gebouw wat ze eigenlijk al lang wilden afbreken. Dat zou zonde zijn, want ik vind het hier heel gezellig en voor mijn moeder is de inrichting herkenbaar. Ze zijn het nu aan het opknappen en dat vind ik goed. Alleen vind ik dat er naar de riolering gekeken kan worden. Dat gaat, als het regent, niet altijd goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kempenland, een huis van Oktober? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.