Kempenland, een huis van Oktober

Rondweg 25 5531 AJ Bladel
Deze locatie is onderdeel van Oktober

Waardering van Kempenland, een huis van Oktober - Bladel op 21 december 2020 Interview

Dementie

Men is altijd bereid om je te woord te staan en zijn altijd bereikbaar, hier ben ik zeer tevreden over. De zorg is erg goed, men behandelt iedereen met respect en weten hoe zij iemand moeten benaderen en passend hulp te bieden. 's Middags lopen zij even binnen om te vragen of zij een kopje koffie met een koekje wil. Veel aandacht. Mijn schoonmoeder is helemaal opgeknapt, zij is vrolijk en veel actiever dan toen zij nog thuis woonde. Er worden veel activiteiten georganiseerd, wandelen, spelletjes, voorlezen en er wordt ook muziek aangeboden. De behuizing is een oud gebouw maar vrij recent is de huiskamer opgepimpt en het is heel gezellig. Mijn schoonmoeder heeft een ruime kamer en er is een gezamenlijke buitentuin. Ik ben erg blij dat mijn schoonmoeder hier terecht is gekomen, het is er perfect!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kempenland, een huis van Oktober? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.