Kerkebogten, een huis van Oktober

Gebint 70 5521 WG Eersel
Deze locatie is onderdeel van Oktober

Waardering van Kerkebogten, een huis van Oktober - Eersel op 22 december 2020 Interview

Dementie

Het is heel moeilijk om een afspraak te maken, ze beloven van alles maar komen het niet na. Mijn zus is een moeilijke cliënt maar dat wordt veroorzaakt door haar ziekte. Als zij onrustig is wordt zij op haar kamer gezet en wordt er verder niets mee gedaan. Wij hebben weer een gesprek aangevraagd want zo kan het niet verder! Wij vermoeden dat zij hier niet op haar plaats zit en het is ook belastend voor de andere vijf medebewoners, zij roept de hele dag haar eigen naam. Er is een groot verschil in de verzorging, sommige zijn heel lief maar anderen horen er niet thuis. Mijn zus vindt het heerlijk en kalmerend om in bad te zitten maar dat is weggehaald omdat het te weinig werd gebruikt. Wij hopen snel op een goede oplossing!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kerkebogten, een huis van Oktober? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.