Waardering van Kerkebogten, een huis van Oktober - Eersel op 10 november 2017 interview

9.2

Ik ben heel tevreden over de verpleging, ze zijn allemaal betrokken. Ze doen allemaal erg hun best, met de middelen die ze hebben. Er is altijd wel tijd voor een praatje. Als er iets is, dan word ik direct per mail of telefoon op de hoogte gebracht, dat vind ik prettig. Het is kleinschalig wonen en dat vind fijn vind. Ik vind dat net iets persoonlijker. Er wordt samen gekookt en gegeten in de gezamenlijke woonkamer. Er is heel veel te doen, er is iedere dag wel iets van gymnastiek of bingo, er is veel afwisseling in de activiteiten. Mijn moeder heeft een mooie grote kamer, de badkamer wordt gedeeld met één medebewoner. Achter de accommodatie is een plekje waar je kunt zitten, daar staan bloemen en planten. Het is helemaal afgezet zodat de bewoners niet weg kunnen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kerkebogten, een huis van Oktober? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.