Waardering van Kerkebogten, een huis van Oktober - Eersel op 23 november 2017 interview

7.5

Ik vind dat de omgang tussen de medewerkers verschilt. Ik heb het idee dat sommige medewerkers niet altijd goed begrijpen hoe mijn moeder in elkaar steekt. Ik vind dat ze soms boos reageren. Dat vind ik niet kunnen. De andere medewerkers vind ik wel super. Ze zijn lief en zorgzaam. Ze tonen extra initiatief om het mijn moeder en de familie zo goed mogelijk naar hun zin te maken. Ze organiseren extra spelletjes en barbecues. Ik zie dat ze enthousiasme uitstralen. Het is een kleinschalige woning met zes bewoners. Het zijn ruime eenpersoonskamers, met een eigen zitje. Ik vind de inrichting plezierig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kerkebogten, een huis van Oktober? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.