Kerkebogten, een huis van Oktober

Gebint 70 5521 WG Eersel
Deze locatie is onderdeel van Oktober

Waardering van Kerkebogten, een huis van Oktober - Eersel op 9 november 2017 Interview

Mijn vader kon hier snel terecht en ik vind dat wij goed begeleid werden. De instelling is kleinschalig opgezet en dat vind ik positief. Het lijkt een beetje op een gezinssituatie. Het is gelegen in een woonwijk. Er zijn tien wooneenheden met elke een eigen tuintje. Elke wooneenheid heeft twee medewerkers voor zes bewoners. Er zijn vaste medewerkers en die geven mijn vader regelmaat en rust en dat bevalt hem goed. Het contact dat ik heb met de instelling vind ik ook goed gaan. Er is een digitaal systeem waar informatie uitgewisseld kan worden. Ik vind dat dit het contact makkelijker maakt. Ik zie het als een aanvulling op het persoonlijk contact wat ik regelmatig met de medewerkers heb.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kerkebogten, een huis van Oktober? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.