Waardering van Mariahof, een huis van Oktober - Reusel op 3 november 2017 interview

8.5

Mijn moeder is van mening dat ze goed wordt verzorgd. Aan de hand van de ervaringen die mijn moeder heeft, kan ik concluderen dat ze de zorg prettig vindt. Als wij dingen opmerken bij mijn moeder, wordt dat meteen opgeschreven door het personeel. Ik ben zeer tevreden over de vrijwilligers die er zijn. Ze vormen naast het personeel een belangrijke aspect. Het is een groot gemis wanneer ze er niet zouden zijn. Mijn moeder voelt zich uitstekend op haar plek. Ze is tevreden over de omgaan met de medewerkers. De communicatie tussen ons en de medewerkers verloopt prima. Mijn moeder heeft een eigen kamer die pas opgeknapt is. Er worden genoeg activiteiten georganiseerd. Ik vind het heel fijn dat het personeel haar motiveert om deel te nemen aan activiteiten, zoals gym.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Mariahof, een huis van Oktober? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.