Merefelt Geriatrische Revalidatiezorg, een huis van Oktober

Geriatrische revalidatiezorg

Parklaan 2 5504 GB Veldhoven
Deze locatie is onderdeel van Oktober

Waardering van Merefelt Geriatrische Revalidatiezorg, een huis van Oktober - Veldhoven op 9 november 2017 Interview

Ik vind de omgang van de medewerkers met mijn schoonvader goed. Hij wordt goed verzorgd en is er zelf ook heel tevreden over. Hij krijgt alles waar hij om vraagt. Tot nog toe is hij volkomen tevreden. Hij weet dat hij niet meer beter kan worden. In eerste instantie knapte hij weer wat op. Later ging hij toch weer achteruit. In het begin werden de afspraken niet altijd nagekomen. Ik vind het gebouw goed. Mijn schoonvader heeft een kamer met een badkamer erbij. Daar is hij heel blij mee. Hij eet samen met de andere bewoners, verder hij is veel op zijn eigen kamer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Merefelt Geriatrische Revalidatiezorg, een huis van Oktober? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.