Waardering van Merefelt, een huis van Oktober - Veldhoven op 11 november 2017 interview

7.3

Ik kan wel makkelijk afspraken maken, maar nakomen is wel eens lastig. Wat ik zie van de verzorging is het goed. De verplegenden hebben gewoon geen tijd om iets extra's te doen. Ze rennen de benen onder hun lijf vandaan. Met het gebouw is niets mis. De kamer van mijn zus vind ik beneden peil. Er kan alleen een bed en een kastje in. Het is echt een ziekenhuiskamer. Je kunt het niet gezellig maken. Dat komt ook wel door de situatie van mijn zus. Overdag verblijft mijn zus in een centrale huiskamer. Daar kan muziek geluisterd worden. Ze kan ook naar de dagbesteding. Daar moet ze heen gebracht worden. Er is niet altijd een vrijwilliger die dat kan doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Merefelt, een huis van Oktober? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.