Merefelt, een huis van Oktober

Parklaan 2 5504 GB Veldhoven
Deze locatie is onderdeel van Oktober

Waardering van Merefelt, een huis van Oktober - Veldhoven op 8 november 2017 Interview

Overige aandoeningen

In de huiskamer was nog wel eens wat aan de hand. Vervolgens wilde ik een gesprek met de leiding en dit werd dan keurig nagekomen. Ik kon in het gesprek mijn ei kwijt. Ze benaderen mijn oom op een manier hoe hij benaderd wil worden. Ze luisteren en reageren goed op mijn oom, maar de ene medewerker is meer betrokken dan de ander. Sommige medewerkers laten de verzorging meer op zijn beloop. Er zijn momenteel invalkrachten en die zijn onvoldoende op de hoogte hoe ze mijn oom moeten benaderen en behandelen. Eerder heeft er ook iets plaatsgevonden, waardoor mijn oom en het bezoek daar last van hadden. Dit duurde veel te lang voordat dit werd opgepakt . De openheid en toegankelijkheid van het gebouw is goed. Bovendien is de bereikbaarheid van de accommodatie ook goed. Ik zit vaak beneden in het restaurant met mijn oom. Er is koffie en het is er gezellig. Ook wordt er van alles georganiseerd voor mijn oom.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Merefelt, een huis van Oktober? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.